Min blogglista

fredag 29 april 2011

Min Älskade Mormor...

Hej alla i vårsolen...tänk att April redan e inne i slutspurten...det går så fort så fort...snart är det 3 år sedan min Älskade Mormor gick bort jag saknar henne så det gör ont ibland....hon fanns alltid där och var så klok och snäll....hos mormor kände jag mig alltid trygg....min mormor hade ett väldigt vackert hem som hon var mycket stolt över...min morbror som är ungkarl bor kvar i mormors lägenhet men jag har fått en massa vackra saker som minne av mormor...som jag nu har i mitt hem...denna vackra kvinna som nu står i mitt fönster brukade stå i min mormors fin-rum som hon kallade det...på golvet...ända sen jag var liten har den stått där och jag har alltid älskat den....nu när den står i mitt hem så kan jag liksom känna mormors närhet genom den...älskade älskade mormor.
Ha en fin helg alla goa och var rädda om er...kramisar Kicki

4 kommentarer:

  1. Så vacker och så kul att du fått den!
    Vet hur det är att sakna...snart 1 år sedan min älskade pappa gick bort....
    Önskar dej en underbar helg!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Jättefin figurin härligt att du fick den :)
    Vet va du känner min mamma gick bort 1 november förra året (tänk 5 månader har gått) o de är hur jobbigt som helst ,de bara kommer över en som en kalldusch ibland :(
    Ha de så bra gumman
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Hej Vad fin staty.. och minnena får man vårda ömt. trevlig helg! kramiz<Jessica

    SvaraRadera
  4. Jättefin figur! Det är så härligt att ha kvar några minnsessaker som man är extra fäst vid. Förstår att du saknar din lilla mormor! Min gick bort i september. Många fina minnen är kvar.
    Ha en skön Första Maj!
    Kram!

    SvaraRadera