Min blogglista

onsdag 27 april 2011

Beställningar....

God morgon alla goa....igår kom det lite lite regn här....regn mot varm mark luktar så gott..sommar luktar det...idag kämpar solen lite mot molnisarna...får se vem som vinner kampen...behövs regn men soliga dagar är så efterlängtade att man inte vill släppa dom ifrån sig :)

Tack alla för era goa komentarer jag är fortfarande lite förvirrad över om jag ska svara dom här eller hos er...eller maila er...så det har blitt lite av varje ...ler..om ni undrar över om något går att beställa och isf vad det kostar så maila mig på mailen   kicko78@hotmail.com  .....denna Barnkammare har en vän beställt...nu är det sista gjort på den och skall iväg till beställaren....jag ska prova svarta plankor till mina naken Änglar...återkommer med bildbevis vid ett senare tillfälle..Ha en fin Onsdag...kramisar Kicki

5 kommentarer:

  1. Hej Kicki du får göra lite reklam på din blogg om att du säljer dina alster hos Sagostigen & JL Strömberg i Malmköping. Du kan ju lägga ut deras webb adresser.
    Hur vill du göra med att lev saker till oss??? ja skall någon dag nästa vecka till Stockholm skall jag komma hem till dig då och hämta eller ?????

    SvaraRadera
  2. Såå gullig...du är verkligen jätteduktig!!
    Ha en fortsatt härlig onsdag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Mmmmm vad söööta.Vad duktig du är.Önskar dej en skön kväll.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Så fina .. Hoppas du har det gott! vi satt ute och åt mjukglass innan.fick sommar feeling ♥
    Kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. Hej Kicki
    Du gör så himla fina saker. Jag har dock lite svårt att läsa vad du skriver med det typsnitt du valt till din blogg :O( kan ju bero på mig förstås :O)
    Ha det toppen
    Kram Agneta

    SvaraRadera