Min blogglista

söndag 1 maj 2011

Sköna Maj Välkommen.....

Hej alla goa...hoppas ni som jag hade en fin Valborg...vi grillade med goa grannarna med efterföljande fika...urmysigt...och svinkallt...brrrr...nordanvindarna på kvällskvisten var inte goa att tas med...när jag kom in på kvällen frös jag så jag skakade....till slut blev det en varm dusch som fick tina upp mig....efter den blev jag såååå trött...men varm....underbart...
Idag skiner solen lockande utanför mitt fönster...tror jag törs mig ut på en liiiiten sittning med grannarna idag iaf för sen bara måste jag skärpa ihop mig och göra Änglar...min lera har kommit i fredags så det kan jag inte skylla på längre...skärp sig Kicki *spänner blicken i mig själv*


Visar här lite av det jag ska ha med mig på marknaden i slutet av månaden.....Ha en underbar dag alla...Kramisar Kicki

8 kommentarer:

  1. Sååå fint du gör ,väntar med spänning på mitt brev :)
    Ha de så fint
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Ja du..såå kallt...blåser som..hmm..här idag!
    Såå fina saker du gör!!!
    Önskar dej en härlig 1a maj!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Ja nog var det kallt igår och idag .Blåser så här.Åååå vad söta saker du gör .Den första bilder är det små söta tavlor?Hjärtanet var fint och änglarna bara så himla fina.Gör du dessa sakerna på beställning och kostar?Önskar dej en skön 1 maj.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni...era fina ord är som balsam för själen <3
    Rita du undrade om jag gör på beställning och det gör jag...Dubbelramen med gångjärnen tar jag 150kr för...Hjärteplankan 100kr och mina små Änglar kostar 50kr st....vill du/ni beställa så maila mig på kicko78@hotmail.com
    Nu skall här lagas middag...Kram på er ..Kicki

    SvaraRadera
  5. Hej! så mycke fint, de dubbla tavlorna är super söta... Ha en go kväll kramiz Jessica

    SvaraRadera
  6. Dina änglar är verkligen härliga! Och tavlorna så söta.. Hoppas du får en bra dag! Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Hej! Tack för titten på min blogg. Alltid lika kul med nytt besök. JA jag älskar att pyssla och göra kort och grafik till mina sidor. Det är det bästa jag vet förutom familjen. Visst är det väl roligt att kunna förverkliga sina idéer. Nu är bloggens grafik förändrar en del gånger hihi. Hörs igen hoppas jag kram

    SvaraRadera
  8. Nog är det andra temperaturer som gäller just nu, +7 idag...rara saker du gjort till marknaden, hoppas dagen din varit bra, kram

    SvaraRadera