Min blogglista

måndag 18 april 2011

Marknaden närmar sig.....

God morgon alla....snart är det den årliga marknaden i Ösmo...jag har varit med där i 6 år tror jag det blir i år....och varje år har det varit ett minst sagt varierande väder...marknaden är i 2 dgr och under dessa 2 dgr så brukar det vara sol...blåsa...regna och hagla och allt detta i en salig blandning under helgen...jätte lustigt att det aldrig slår fel...men i år hade jag tänkt prata med vädergudarna å be dom skärpa ihop sig...vill ha sol sol sol...allt annat får herr vädergud skicka till Alaska eller nåt :)
Men man måste ju ha lite med sig på en marknad så nu ska det produceras...och det är just dessa stora tavlor som är på bilden som skall tillverkas...just detta Ängla-motiv är nog min absoluta favorit...Änglar Änglar...tänk att man aldrig får nog av dessa rara Änglar...
Ha det fin idag och var rädda om er..Kram Kicki

6 kommentarer:

  1. Såå fin!!! Håller med dej..älskar också änglar!
    Ha en underbar dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Åhh va fina dom är ,samma här älskar änglar .
    Va tar du för en sån tavla?
    Hoppas du får sälja mycke på marknaden o hoppas solen gassar på dej :)
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  3. Lycka Till på marknaden! Kram

    SvaraRadera
  4. Tavlan är verkligen jättefin, så söta änglar... Tack snälla för tipset till ramarna som jag fick av dig och lycka till på marknaden! Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Lycka till på marknaden .Önskar dej en fin tisdag.kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Hej! önskar dig en fin dag vännen :) kramiz Jessica

    SvaraRadera