Min blogglista

måndag 11 april 2011

God Natt Min Skatt.....

Hej alla....Miranda nallar...visst är dom bedårande....idag blev min lilla dubbeltavla klar med Nalle och Text...nu vill jag genast göra flera...sån e jag....tur att fantasin flödar just nu...för sen blir det stopp ett tag ...det vet jag av erfarenhet...har flera ggr tänkt att nej nu kommer jag inte få en enda idè till...men sen lossnar det som tur är....nu ska jag göra det sista på två Änglar som jag har på beställning....ha en fortsatt fin dag och tack för alla fina komentarer...blir så glad ska ni veta och fullt upp har jag att kika in i era fina bloggar.Kram på er.

5 kommentarer:

  1. Åååå vilken söt tavla.Bara så himla söt.Önskar dej en skön kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Tack för titten hos mig :) här hittade jag så mycke fint... Ja dessa änglar :) ha en fin vecka kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Gomorron
    Så fin ram, gulligt och kunna ha två foton. Du gör jättefina saker, änglar är så vackert.
    Fint namn på bloggen och jättefin blogg.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hej igen.. du har något att hämta hos mig! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. Hej där!
    Vad roligt att få en så fin hälsning från dig!
    Det finns otroligt duktiga människor här i bloggvärlden och man önskar man hann med att se allt. Men det blir oändligt, och många sömnlösa nätter. ;o)
    Jättemycket fint gör du, så kul att se!
    Ha en riktigt skön påskhelg...när den kommer!
    Kram Kicki :o)

    SvaraRadera