Min blogglista

fredag 22 april 2011

Håller på att göra Nya Stryka-På-Bilder...

Halloj mitt i Påska...hoppas ni har det mysigt och att solen lyser skönt på er...jag har varit och firat en vän idag som fyller 35 år...vi fikade och firade födelsedagsbarnet ute i det vackra vädret...underbart god tårta och en massa smarrigt hembakat bjöds det på...nu sitter jag vid datorn och klurar på nya Stryka på bilder till morsdag och lite andra motiv.....funderar även på att starta en ny tävling efter påsk med just stryka på bilder...vad tycker ni om det?


Nej nu ska jag ta en liten data-paus och laga mat...blir något så o-påskigt som Taco...Ha det gott alla goa...Kramisar

3 kommentarer:

  1. Hej ser att du har så fina bilder ,men jag är ute efter typ de som är bakom bilden som ett dokument eller va man ska kalla de för alltså bara texten .
    Är de nått du kan fixa ???
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. Dessa gillar jag , nu är det 2 veckor kvar till vi öppnar, när kommer du till landet ???

    SvaraRadera
  3. Så vackra, hoppas ni har en skön påskhelg, här njuter man av fina vädret och grillning på kvällarna, nog är det en av de varmaste påskhelgerna man upplevt :) kramen

    SvaraRadera