Min blogglista

torsdag 7 april 2011

Tävlingsdax.....

Tänkte ha en liten tävling här hos mig....Du tävlar om att vinna  20 st kort/bilder med Påskmotiv...tryckt på handgjort Papper....tävlingstiden är ganska kort med tanke på att Påsken snart är här och jag vill att den som vinner ska hinna få dom i tid innan Påsk.Det du behöver göra är att skriva en komentar här nedan samt länka mig på din blogg..om du inte har en blogg är du ändå välkommen att deltaga om du länkar mig på Facebook samt skriver en komentar här nedan....tävlingen pågår fram till den 14:e April.Jag meddelar vem som vann här i bloggen den 15:e April så håll utkik :)

Lycka till alla...nu kör vi :)

28 kommentarer:

  1. Du gör så gudomligt fina saker man blir sjuk och vill ha allt. Kram Carina Larsson i Katrineholm

    SvaraRadera
  2. Kicki hon fixar,
    pysslar och trixar.
    Ordnar en tävling,
    med ett fint pris.
    Målar och drejar,
    snickrar och grejar,
    tomtar och änglar,
    och tavlan så fin,
    Kan du nu tänka,
    nu ska jag länka,
    om jag det klarar,
    men på hur jag gör,
    kanske du svarar?

    Kramelikram "Tant Helene"

    SvaraRadera
  3. Synd att du inte kunde komma, hoppas iställlet att jag får se dig här den 14/5 på bloggträffen, du kan väl slå en signal så kan vi stämma av...nu tar jag min turlott och självklart får du länka och då gör jag likadant tillbaka, ha en skön kväll, kram

    SvaraRadera
  4. Hej men jag måste vara med på denna tävling. Är följare av bloggen och lägger ut den på min blogg.
    Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Mina tankar idag..

    Kärlek är som vinden,
    som sakta smeker kinden.Vinden blåser bort lika fort som jag smekningen fått.
    Men minnet stannar kvar,hur än vinden runtomkring far. Skratt..nu blev det stopp..Men ikväll är det varning för storm, bäst att hålla sig vaken då,VEM VET??????!!!!!! = )LOVE, LOVE!!!!

    SvaraRadera
  6. Visst vill jag vara med och ha chans att vinna dessa söta kort. Hoppas på tur! Kram från Camilla

    SvaraRadera
  7. Självklart vill jag vara med och vinna dina fina kort.Jag länkar..
    Jag har själv en tävling på min blogg. Välkommen till Björklyan. Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. Nä men heeeej!

    vilket sammanträffande.Satt faktiskt & tänkte på dina fina saker idag :)

    Roligt att du blogar oxå nu..
    Självklart får du lägga till mig på din lista...bara roligt.följer din blogg oxå nu :)

    Nu ska jag kika igenom din blogg..

    Kram nilla

    SvaraRadera
  9. Jag har alltid tyckt att du gör fina saker Kicki det vet du! Och skullemer en gärna vilja vara med i din tävling!!!

    Kram Nina

    SvaraRadera
  10. Hittade hit från Nina`s Skaparrum.
    Är gärna med i din tävling och har lagt din bild och länkat tillbaka hit i min högra sidebar.
    Mycket fint du gör.
    Har oxå blivit följare

    SvaraRadera
  11. Hej hej!
    Såklart man vill tävla om de här fina bilderna :D
    Har länkat i sidebaren, nu hoppas jag bara på tur...


    Lisa

    SvaraRadera
  12. Det var otroligt söta kort,
    dom får gärna hitta hit till mig :)
    Du har mycket fint att titta på i din blogg.
    Jag har länkat från min blogg
    http://olsi.blogg.se/2011/april/paskbilder.html#comment
    Ha en trevlig helg // Lisa

    SvaraRadera
  13. Vilka fina bilder,dom får gärna hamna på min pysselbord :)
    Har lagt upp bilden på min blogg och länkat hit till dig.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  14. Åååå vad söta kort vad duktig du är.Vill gärna vara med och prova lyckan.Har länkat från min blogg.Ha det gott kram Rita ♥

    SvaraRadera
  15. Kärlek!
    Kärlek är som vinden
    som sakta smeker kinden..

    Kärlek är som vatten
    mörkt och tyst som natten..

    Kärlek är som jord
    man måste ha mod..

    kärlek är som solen
    explosiv het o varm,bäst att hoppa i polen..

    SvaraRadera
  16. Vilken vinst!!!!Wow!!!!Vill vara med.;)Länkar från min blogg.Kram Ulrika

    SvaraRadera
  17. Så söta kort, jag är jättegärna med och tävlar, och länkar till dig också. =)

    SvaraRadera
  18. Vilken underbar blogg du har och vilka otroligt vackra kort. Jag är gärna med i din fina utlottning och länkar hos mig.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  19. Vackra saker du gör så visst vill jag vara med... du finns på min sidebar

    Nu hoppas jag på tur att de vackra bilderna hamnar hos mig.

    Kram Katja

    SvaraRadera
  20. Oooo...
    Så fina kort du gjort
    Jag är jätte gärna med & provar lyckan
    Länkar från min blogg.
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  21. Hej
    Jättesöta kort klart jag vill vara med o pröva lyckan
    länkar till min blogg
    Kram Anette

    SvaraRadera
  22. Hej klart jag vill vara med! du gör så underbara ting! jag länkar såklart.. kramiz Jessica

    SvaraRadera
  23. Hej
    Jätte söta kort jag vill pröva lyckan
    lägger upp bilden i min blogg och länkar

    //anneli

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med och tar chansen att vinna de här söta korten!! Har lagt upp bild och länkat i min sidebar.
    /Pillan

    SvaraRadera
  25. Oj, oj vilka fina saker du gör och fin blogg. Jag har länkat i min sidebar och håller nu tummarna att dessa fina flyttar hem till mig :)
    Kram Jenny en kaffesugen scrappare

    SvaraRadera
  26. Men oj så söta kort, klart jag vill vara med och har länkat på min blogg.

    Ha en skön onsdag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  27. Inför varje högtid är det hög tid för kicki att fixa. Till sena timmen måste hon trixa.

    Änglar, troll och tomtefar. Kicki känsla för årstider har.

    Det senaste hon gjort är ett urval vackra påskkort.

    //Classe

    SvaraRadera
  28. Du sitter med din syssla
    och med dina känsliga fingrar pyssla
    till en ängel eller två
    de är så söta så.

    Sen har du även tid att berika
    dina vänner med en fika
    på bänken utanför ditt hus
    för du oss dit med dit ljus
    och vi skrattar och babblar
    och tänker att 'sabblar'
    är det redan tid att gå in.

    Inkan

    SvaraRadera