Min blogglista

lördag 9 april 2011

Den Vackraste Stunden i Livet ......

God Morgon....Idag får vi besök....min gamla barndomsvän Helene kommer på besök med sina båda vovvar vår hund Snobbens Mamma och Moster.....brukar bli full fart här hemma i vår lilla trea då...tjooohoo :)
Vi ska äta go mat och dricka en kall öl...skratta å prata minnen och framtidsplaner...blir med andra ord en mycket trevlig helg detta :)
Jag sitter i skrivande stund och lyssnar på Lars Winnerbäck ock Lisa Ekdahl i Kom Änglar...och ur den sången har jag lånat texten till den tavla jag ska visa idag .....det är en av de vackraste textrader jag vet.
Ha en fin helg alla .

2 kommentarer:

  1. Låter som en super mysig dag.Alltid skoj med besök av vänner.Vilken söt tavla du har gjort.Har börjat följa din blogg.Önskar dej en underbar dag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker du gör.. Och var hittar du alla söta kort? De är verkligen jättefina. Får delta i din tävling och hoppas på tur.. =)
    Ha en bra dag!
    /Petra

    SvaraRadera