Min blogglista

tisdag 19 april 2011

Efterlysningen avblåses...vinnaren funnen ;)

När jag ändå är inne igen så vill jag visa en bild från mitt sovrum...Jag älskar gamla saker...tycker om att se att föremålet har levt...fått patina som det så vackert heter...som kläderna som hänger på galgen..på bilden...fick dom av min mormors granne på 80-talet...hon hade haft dom när hon var liten..året var 1912...nästa år blir dom alltså 100 år....varken mormor eller hennes goa granne finns med oss idag...men jag har saker som jag fått ärva efter dom som alltid kommer att berätta en historia...deras historia... ♥ ♥ ♥
Nu ska jag snart gå ut i solen en stund....Kram till er alla.

4 kommentarer:

  1. gokväll!

    så fin bild & fina saker.
    Visst är det underbart med ärvda saker.

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med gamla vackra kläder och textilier, finns en hel del här hemma, ha en skön påskhelg, kramen

    SvaraRadera
  3. Härligt med gamla gulliga kläder :)
    Ha de så himlans bra
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Jättefina saker och vackra bilder. Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera