Min blogglista

fredag 8 april 2011

God Morgon...här skiner solen från en klarblå Himmel

God morgon alla...solen strålar från en klarblå himmel här i Stockholm idag...hoppas den blir kvar hela helgen :) kanske blir till att släpa fram grillen då isf...hoppas hoppas...igår satt jag som en tokig här vid bloggen och försökte få grepp om det hela och tack vara att en vän hjälpt mig så  tror jag det börjar lossna nu...jätteskoj ju....men idag ska jag sansa mig...marknad snart och jag måste göra lite mer saker....ska bla göra en Hondjävul på beställning....låter spännande va...håll utkik här  så visar jag när den är klar....med tanke på kommande marknader så blir dagens bild just från en jätte trevlig marknad i riktigt gamla torgbodar...ska snart dit igen...till Julita.Den översta bilden är från Muskö i Augusti.
Ha en underbar dag alla....njut av solen om den har kikat fram hos er oxå :)

4 kommentarer:

  1. Jag tycker du har fått till det riktigt bra! Har lagt till mig som följare nu. Hoppas du får en trevlig kväll. Hej, hej

    SvaraRadera
  2. Bara ett par månader kvar till Julita säjer matte, ska bli skoj och jag följer troligen med

    SvaraRadera
  3. Du ..... det ser riktigt bra ut nu på din blogg. kan vara lite svårt(tycker jag ) att läsa med detta typsnitt.
    Ha det bra

    SvaraRadera
  4. Halloj där !!
    Åhh vilken fin blogg du har !! Och tack sååå jättemycket för att du gillar min blogg !!
    Ha nu en fin helg
    Kraaam Anette

    SvaraRadera