Min blogglista

fredag 15 april 2011

Vinnare Är.......

Godmorgon alla...å vilken härlig morgon...sol sol sol...underbart....i helgen sak vi på Lydility kurs med vår vovve Snobben som fyllde 1 år här i veckan...kan inte förstå att tiden gått så fort och han e så stor...min lilla bebis...för titta på bilden så ser ni just min lilla bebis när han kom till oss 9 veckor gammal...plutten.

Så var det då dags att tala om vinnaren som vann i min lilla tävling....Vinnaren är.........Änglarum...Grattis  grattis...tack alla som deltog...detta har varit jätte skoj så jag ska nog snart ha en liten tävling igen så håll utkik....Ha en trevlig helg alla...njut av solen.Kramisar.

9 kommentarer:

  1. Det hjälpte att hålla tummarna :) Tack! vad glad jag blev...Meijlar dig bums.. Trevlig helg! kramizar i massor Jessica

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till den lyckliga vinnaren.Tack för en underbar tävling.Kan man beställa kort hos dej?Önskar dej en skön fredag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis!till dig,änglarum.Vore kul att se vilken kommentar du hade.Eva

    SvaraRadera
  4. Grattis till den lyckliga vinnaren. Säljer du dina fina saker någonstans?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till jessica ;)
    Tack för en fin tävling
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  6. Tack för en fin utlottning och grattis till vinnaren! =)

    SvaraRadera
  7. Grattis Jessica till din fina vinst
    & tack för tävlingen
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera