Min blogglista

onsdag 6 april 2011

Papper....


Jag älskar papper....finns så mycket olika fina....jag skulle vilja göra eget papper...med lite blad...blommor och annat skoj i mönstingen....men det finns inte plats för det oxå....skulle vilja ha en lokal men har tyvärr ej råd med det...inga billiga grejer att hyra lokal...men funderar på att försöka hitta några andra pysselglada damer att dela med kanske....eller kanske helt sonika kila in till damerna på hörnan rakt över ängen där jag bor och höra om dom har plats för en till...det är ju tjejer som sysslar med konst i olika former....ja ta mig tusen...nästa gång jag går förbi och dom är där så slinker jag in....återkommer och meddelar hur det går :)Ha en fin dag alla :)

2 kommentarer:

  1. Vilka fräcka änglar du gör, jättefina. /Camilla

    SvaraRadera
  2. Javisst, det är bara kul om du gör det. Jag lägger till dig också. Vi ses!

    SvaraRadera