Min blogglista

onsdag 20 april 2011

Kärlek.....

Go kväll i stugorna....medsystrar...är ni redo för Blåkulla ;) själv har jag putsat på min nya kvast hela veckan och ska bara ta på mig min hatt så flyger jag iväg....nää nä....den enda kvast jag hållt i denna vecka är skurmoppen å den känns inte ett dugg lockande att slänga sig iväg på....däremot skulle jag inte ha något emot att den fick lite eget liv och svepte iväg över golven i ett ruskigt tempo...suck...vore inte det något att försöka uppfinna...men i väntan på det så visar jag här idag en vägg-ljusstake....eller så kan man göra som  en kvinna som köpte en av mig på en marknad gjorde...använde den som smyckesförvarare...ringar och örhängen i kakformen..halsbanden hängde hon med kakformen som hållare s a s....det är lustigt det där hur man ser olika användningsområden för saker...jag hade nog aldrig kommit på det...för mig var det en ljushållare kort och gott...
Ha en fin Påsk med förhoppningsvis massor med sol...Kramisar Kicki

5 kommentarer:

  1. Ja blåkulla nästa... Har blivit följare av din blogg nu :) och även lagt till dig i min blogglista.. Ha en fin påsk.kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Halloj Kicki
    Ville bara in o önska dej en mysig kväll.
    Vi syns på blåkulla :)
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Önskar dej också en underbar och mysig påsk!
    Måste också säga...vilken fin väggljusstake...
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Söt väggljusstake! Fyndigt att använda den som smyckeshållare.. =) Glad Påsk!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Trevlig påsk!
    Matte har redan draigt till Blåkulla så ni ses väl där!

    SvaraRadera