Min blogglista

onsdag 25 maj 2011

Hej alla...det var längesedan.....

Hejsan alla...det var längesedan jag var här...så mycket har hänt så orken har inte funnits så den räcker till allt jag skulle vilja göra...så tyvärr har min blogg fått stå på vänt :)
Idag blåser det som bara den..och regnar...och så skiner solen...latjolajbans väder ;)
I helgen så är det Ösmo marknad i dagarna 2...så här är det Ängla-tillverkning just nu....min senaste sitter på en kloss och dinglar med benen.....får se om några mammor får sig en Ängel på Morsdag på söndag...ska försöka komma ihåg att ta med den attans kameran och ta lite bilder så jag kan visa er lite...så...nu ska jag kika in hos er lite oxå...Kram till er alla Kicki

3 kommentarer:

  1. Det är full rulle jag vet...men roligt att se dig här igen, ha de, kramen

    SvaraRadera
  2. Har saknat dig här. Roligt att du är tillbaka! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Kul att du är tillbaka! Och med ännu en härlig ängel! Är säker på att det kommer att inhandlas flera presenter hos dig till helgen. =)

    Lycka till med marknaden, hoppas du får en fin helg!
    Kram
    Petra

    SvaraRadera