Min blogglista

lördag 28 maj 2011

Marknads dag ett slut....

Hallojsan alla...tack för era goa komentarer...har knappt haft tid att andas men längtar så att få kika in hos er å se hur ni har det och vad ni hittat på sista tiden...nästa vecka ska jag unna mig en blogg-besökar-dag...då kikar jag in å hejar på er ;)
Denna helg är det alltså marknad i dagarna 2...så nu är jag i halvlek s a s ;)  pust så slut jag är...fötterna bankar å bränner ...kinderna hettar...å resten av mig e som gelè...men vilken trevlig dag...har fått så mycket beröm att jag nästan blev generad...det värmer så i hjärtat...vädret däremot var allt annat än varmt...påminde mer om en höstmarknad än en vårmarknad..men inget regn iaf vilket jag är mer än tacksam för...hoppas på samma tur imorgon...vår älskade vovve har hundvakt i helgen...han är i goa händer vilket gör att jag helhjärtat kan njuta av dessa marknadsdagar :)





Imorgon är det Morsdag och alla mina Morsdag saker  sålde slut idag...alla med text iaf..sen är det ju helt ok att ge lilla mamma något annat av det jag gör så jag tror det kommer att gå bra iaf...Ha en fortsatt fin helg...var rädda om er och varandra...Kram Kicki

4 kommentarer:

  1. Wow do gör så himla fina saker ,du är så himla duktig.
    Lycka till i morgon också :)
    Sov gott
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Vad fina saker...Ha en fin fortsättning! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Önskar verkligen att jag hade haft möjlighet att besöka marknaden, en sån väldigt massa fina saker... Hoppas det gått lika bra idag, och att regnet har hållt sig undan.
    Ha det bra!
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  4. Hej! Här kommer en viktig anteckning till dig
    För det gäller att vara ute i god tid- Och du kan ju göra så mycket fint!
    Under december månad (ja alla adventshelgerlörd och söndag 10-18) kommer vi att i LEV VACKERT HUSET hålla JULMARKNAD, vi söker därför just nu hantverkare som har hantverk som passar stilen och känslan i vår butik i övrigt. Du som hantverkare kan boka in dig på en eller flera adventshelger (första advent finns bara ute platser lediga), mail en bild på något av ditt hantverk och skriv till oss på vitromantik@gmail.com om du är intresserad, VI LOVAR ATT DET KOMMER BLI SÅÅÅ MYSIGT OCH SÅ TOPPEN!!!! Och du vet väl att det finns ett vandrarhem bara ett par hundra meter ovanför oss och en stor camping hundra meter nedanför med jätte bra boende i fall du reser långt!
    KRAM Ingela 0706410580 o Petra 0730288019

    SvaraRadera