Min blogglista

onsdag 4 maj 2011

Laundry....


Hej alla goa....fortsatt kallt och regnigt här i Stlms trakten...men värmen ska komma till helgen såg jag...det låter lovande för då ska vi ha loppis i två dagar...lite hantverk får följa med oxå...denna bild är från en Julmarknad jag deltog i  denna jul som var... tavlan med text blev julklapp till många äkta hälfter denna jul....mitt i prick sa många kvinnor om den....kanske vore något att lägga in i eventuella äktenskapsförord framöver ;) men jag ska inte gnälla vad gäller tvätten....den tas om hand med en öm hand av någon annan än mig :) Håller på att göra nya Änglar ..jag blir lite förälskad i varje ny Arne och Daisy jag gör... :)
Ha det fint...kram på er.

8 kommentarer:

  1. Såå mysiga änglar...:)förstår att du blir förälskad i dom!
    Ha en härlig onsdagskväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Såå söta dom är ,de kommer gå toppen för dej på marknaden så fina saker som du gör :)
    Ha en skön kväll
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Hej när kommer du med dina saker ??? vi öppnar på Lördag .
    Kram Nina

    SvaraRadera
  4. Änglarna är ju bara för goa :=) roligt med marknad! ha det gott! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. Så mysigt med änglar, spar på änglar och bilder.
    Kul att du gjort mitt påskkort och att jag budare hem det.. är så vackert.
    Nu skall jag titta runt hos dig.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  6. SÅ mkt fint du gör, synd att du inte var med på vårmarknaden för då hade du nog sålt en hel del, kramen

    SvaraRadera
  7. Dina änglar är helt underbara. Skulle gärna vilja ha en. Hur många cm lång är den vita brädan (för det kan man väl säga att det är) som du monterat ängeln på? Hälsningar Camilla

    SvaraRadera
  8. Hej , och vad skoj att hitta din blogg.
    Vilka underbara små änglar, och de i ett tidigare inlägg var ju bara fantastiska. Jag pysslar en del själv, eller mer blev det förr, men åh vad det spritter i fingrarna när jag ser dina alster...kul!
    Kram Malin

    SvaraRadera