Min blogglista

tisdag 3 maj 2011

Idag är en Usch och Fy-Dag.....

Hej alla goa...Idag är en Usch och Fy-Dag här hos mig....känns bara så där grått å trist inombords och även utombords=utomhus ...vaknade å kikade ut...snö....å det föll stora flingor ner...ingen bra start på dagen..ler...nu har det övergått i regn iaf...å ni vet vad som sägs...efter regn kommer solsken :)


Måste bara få visa vad jag målade 2001...å texten är mitt i prick denna usch å fy-dag....det lustiga i kråksången är att jag kan verkligen inte måla och denna vart såå bra...vart så nöjd men vet inte hur det gick till...skrattar...Jag såg trollet i en bok och vart förälskade och tänkte den vill jag måla av...så på darrig hand satte jag igång...jag älskar detta troll...och jag tror nog att detta är det bästa i månings-väg jag någonsin kommer att göra så jag gör helt enkelt inte fler...skrattar...man ska sluta när man ligger på topp sägs det ju ;)Ha en fin dag vänner....kram på er..Kicki

1 kommentar:

  1. Jättefint du målat ,jag hade också en period med målning hade tom beställningar hi hi
    Hoppas din dag känns lite bättre , de är så jobbigt när man har såna dagar :(
    Tusen tusen tack för dom fina dokumenten vart sååå nöjd :)
    Ha de så bra
    Kramar Anette

    SvaraRadera