Min blogglista

torsdag 17 november 2011

Hej alla...




Hej hopp alla...jätte länge sedan jag var här nu...har glömt bort hur man gör...nästan...kom in efter mycket om och men iaf ;) .Helgen som va var en underbar helg...jag var hos Violan och var med på Julmarknaden...nog har jag sett på bilder att det är en fin butik hon har...men verkligheten överträffade allt annat...helt underbart vackert....absolut den finaste butik jag sett...jag köpte en tavla och några tvålar...fick lägga band på mig...hade velat ha allt...ja nästan iaf...ni som inte varit där än bara måste bege er...man blir glad isjälen av ett besök hos Violan :) Det var flera bloggare som var med på marknaden...tyvärr fick jag bara beskåda deras alsterpå håll...mitt knä har sagt upp sig så jag vågade mig inte upp på loftet...men jag kikade upp och sträckte min nyfikna hals så långt det bara gick...och det jag såg var jätte fint...hoppas mitt knä är ok tills i vår för då vill jag upp där och umgås lite :) Nu ska jag kika in hos er andra lite å heja....å se om ni som jag julpysslar för fullt .Ha det fint alla .

3 kommentarer:

  1. Hallå Kicki!!
    Va kul att höra av dej :)
    Åh förstår att du haft en toppenhelg hos violan,synd att knät krånglar så du inte tog dej runt bara.
    Ha de så toppenbra
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Hej, så roligt att du är tillbaka! Och de allra sötaste tomtarna gör du, så härliga de var som håller lussekatterna!
    Måste varit riktigt roligt att få besöka Violans marknad, bor tyvärr lite långt ifrån, men ska försöka ta mig dit nästa år, eller kanske redan till våren. Låter som en riktigt fin butik att besöka. Önskar dig en fin helg! Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Vilka fina saker vännen. Du är så duktig. Tack för dina rara ord hos mig. Ha en fin helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera