Min blogglista

fredag 11 februari 2011

Vintern gjorde comeback med dunder och brak....

Sitter vid köksbordet och kikar ut över ett snödränkt landskap....känns som om vintern börjar om...jag som var så glad åt att det börjat töa och att man kunde se bar-mark mer och mer...
Fick brotta mig ut genom porten när jag och Snobben..vår Bordercollie kille...skulle ut på vår förmiddagsrunda...pust...väl ute så höll jag på att slå på rumpan...Snobben tycker matte e extra kul när hon vinglar omkring och beter sig som en skadeskjuten kråka ;) han fullkomligt älskar snön...upp i drivorna...plöjer med huvudet och ser ut som en snögubbe när han kikar upp ur sina grävda gångar...sötnosen..
Tror jag ska försöka hålla kvar känslan av vår iaf..tar fram lite lera och gör lite påsk-pyssel...en häxa kanske...i väntan på att den blir klar så visar jag idag en bild på mina små Flugsvampsnissar...en liten go armè som står i givakt :)
Ha en så fin dag ni kan i kaoset ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar