Min blogglista

torsdag 10 februari 2011

Oj oj oj...

Jaha...redan stött på patrull som det så vackert heter...själv skulle jag mer vilja uttrycka mig så här :Hur i helvete hittar man räkneverket till sidan....pust....så...lugn å fin Kicki....detta med tålamod är inte min starka sida...å än mindre i dator-sammanhang...blir ju grönhårig...jag får väl fråga Peppe om hjälp senare idag...när det krånglar till sig riktigt illa vid datorn och jag ringer Peppe så brukar han ...med viss fasa i rösten...råda mig att bara lungt stänga av datorn tills han kommer och kan hjälpa...han vet vad jag kan ställa till med om han ska försöka hjälpa mig via telefonen...usch...jag erkänner direkt...jag är rent oduglig vad gäller datorer...men jag SKA lära mig.
Ha en fin dag alla...mer snö på väg så ta det lung ute i trafiken om ni ska iväg.Adios för idag.
P.s  Tack för era komentarer..så kul att ni kikar in..kram

1 kommentar:

  1. Hej i snö yran , roligt att du lägger in bilder på dina fina handgjorda änglar. Säg till om du inte hittar så kan jag se om jag kom ihåg hur man fick det, Ha en bra helg
    Kram Nina

    SvaraRadera