Min blogglista

söndag 20 februari 2011

Ännu en kall men underbart solig och vacker dag....

Tänk att solen har visat sig så mycket denna vecka...helt underbart....jag lapar i mig och försöker fylla mina depåer till regniga dagar....igår kväll började en ny serie på TV1...The Big C...eller om det var bara Big C...hursom helst...det handlar om en kvinna som får en cancer diagnos och hon kommer inte kunna bli frisk...jag tänkte mig noga för..ska jag eller ska jag inte se den....är så mycket tungt i mitt liv just nu så det kanske skulle vara dumt att spä på liksom...men jag bestämde mig för att kika på den.
Vad glad jag är att jag gjorde det..jag skrattade...grät...fick lite nya sätt att se på saker å ting...ja detta halvtimmes långa avsnitt gav sååå mycket...kommer 12 avsnitt till....vill m a o rekomendera denna serie...går i repris ikväll såg jag....och med det sagt så knyter jag ihop säcken för idag...med en bild som talar sitt eget klara språk.'
H der fint och var rädd om dig och varandra...Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar