Min blogglista

lördag 25 februari 2012

Lööööördag....

God morgon...lördag....vill frysa tiden...älskar lördagar...problemet blir bara att jag vill hinna göra så mycket så en viss stress infinner sig...djupa andetag...inte stressa...det förtar ju hela det underbara isf...Carpe Diem...fånga dagen....så rätt och så svårt...att vara här och nu....andas.
Jag skriver lite kryptiskt idag kanske ni tycker...det är mitt nya Mindfullness jag som kommer fram...ler...har börjat med Mindfullness och känner att det är något helt underbart ro-fyllt med det...är bara i början men detta tilltalar mig...just för att det är så självklara saker...inget hokus pokus.
Nu skall jag frukostera sen iväg och fika med goda vänner och njuta av varje sekund...Ha det underbart alla goa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar