Min blogglista

torsdag 1 mars 2012

1 Mars....

God förmiddag alla där ute....1 Mars...det ger löfte om Vår....om startsträckan till Vår iaf...igår var det så ljuvligt varmt ute och jag njöt för fullt av den varma vinden som drog över mitt ansikte...tyckte t o m att det luktade Vår...såååå härligt....jag är i skapar tagen här hemma men mitt knä gör det svårt att sitta längre stunder...svårt att stå å gå oxå men sitta e nog värst...var och röntgade knät igår...tog 4 månader att komma dit....sanslöst...men men...jag är inte ensam om dessa hemska väntetider och turer innan man får en remiss....lika för oss alla...men knasigt är det.Nåväl...visar en bils på lite vackra bestick jag kommit över på loppisar....älskar gamla bestick så nu skall här skapas :)  Ha en fin dag och var rädda om er och varandra.Kram Kicki

2 kommentarer:

  1. Nu är det inte långt kvar :) ha en skön helg, här har vi underbart vårväder, kram

    SvaraRadera
  2. Härliga vår så efterlängtad ;) Trevlig helg! kram Jessica

    SvaraRadera