Min blogglista

söndag 19 februari 2012

Hej jag heter Kicki och jag är en usel Bloggare ;)


Hej på er i vinterblasket....5 plus just nu i Sthlmsområdet...ja av rubiken så framgår det ju klart å tydligt att jag erkänner direkt att jag är en usel bloggare...ler...erkänner man blir straffet lindrigare säger min Älskade vän L ;)  Tiden går å snart är det vår...jag håller just nu på med lite påsk-grejer...å nya Änglar...eller rättare sagt ny-gamla...se på bilderna så förstår ni hur jag menar...jag har blitt väldigt förtjust i gamla bestick...som naturligtvis smyger sig in i det jag skapar :)  Bara ca 1 1/2 tills Violans Påsk/Vårmarknad....ska bli så kul...var där i Julas och det var ur-mysigt...trevliga människor och vacker miljö...vad mer kan man begära :) Hoppas jag ser några av er där :) Ha det gott alla goa <3 Kramisar

2 kommentarer:

  1. Vilka fina saker. Ska du vara med på Violans vårmarknad? Då ses vi :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Roligt att ha dig här igen..du...sätt gärna ut en blänkare på bloggen i högermarginalen, har dom andra bloggarna gjort...du kan ju ta min eller göra något eget, ha de, kram

    SvaraRadera