Min blogglista

onsdag 22 februari 2012

God morgon.....

Det töar...underbart...men oxå livsfarligt...snorhala gator och monster-istappar dignar ner från taken så var rädda om er där ute idag...och alla andra dagar oxå för den delen.Jag vaknade med en viss stress i morse när jag insåg hur lite tid det är kvar till Violans Vårmarknad...måste hinne göra påsk-pynt...och lite av dessa Vik-hjärtan..jag som inte e nån större fan av Decoupage har börjat med just det...skrattar...dessa Änglar är ju helt underbara så jag bara var tvungen ;) .Ha en fin dag alla.Kram Kicki

2 kommentarer:

  1. Hej Kicki! Så roligt att se dig på bloggen igen! Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg till Violans vårmarknad. Då ska jag köpa med mig minst en av dina skedänglar, de är ju helt underbara! Önskar dig en härlig dag! Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Hej! välkommen tillbaka ;) jag trodde du gett upp bloggen ;) kan det vara vårkänslorna som vaknat till liv ;) kram Jessica

    SvaraRadera